سایت آریا
صفحه اصلی ورود اعضاء وبلاگ گروهی ثبت وبلاگ آموزش ساخت وبلاگ آموزش کار با سایت آریا آموزش های وبلاگ نویسی تبلیغات گزارش تخلف تماس با ما

سیستم وبلاگدهی آریا sitearia

وبلاگ چیست ، وبلاگ محيطي است مجازي براي انتشار ايده ها,افكار و ديدگاههاي شخصي افراد ، به عبارتي ديگر وبلاگ ، شخصي ترين محيط مجازي جهت بازتاب افكار فردي ميباشد كه با توجه به تنوع افكار و ديد گاهها از تنوع بسيار بالا و منحصر به فردي برخوردار است.

در حال حاضر وبلاگ ها به نمايشگاه آزادي افكار و باورهاي قشر هاي مختلف هر جامعه تبديل شده اند كه افراد مختلف (حرفه اي, مبتدي) صاحب غرفه هاي آن ميباشند.

بزرگترين مزيت وبلاگ ها يا بهتر است بگوييم رمز جذابيت و سپس موفقيت وبلاگ حاصل سادگي آن ميباشد بصورتي كه نيازي نيست نويسنده يك وبلاگ , فردي حرفه اي در زمينه طراحي وب سايت يا نويسندگي باشد, يك وبلاگ نويس ممكن است بدون هيچ گونه تخصص يا سابقه اي در اين زمينه ها به جذب هزاران و شايد ميليونها نفر دست يابد!

سادگي استفاده از ابزار وبلاگ نويسي وهمچنين رايگان بودن آن مهمترين عوامل محبوبيت و رشد سريع وبلاگ در بين كاربران بوده است. البته عوامل ديگري چون رهايي از قيد و بندهاي دستوري و نگارشي, تبادل مستقيم افكار وايده ها و مشاهده عكس العمل كاربران, نسبت به مطلب انتشار يافته(در بخش نظرات) در محبوبي ورشد سريع وبلاگ ها تاثير بسزايي داشته اند. يكي از خواص ذاتي وبلاگ نويسي رهايي از قيد و بندهاي مرسوم و دست و پاگير نگارشي و.. ميباشد كه به نويسنده آن امكان حضور در دنياي پهناور مجازي در كنار ساير نويسنده گان حرفه اي و بيان افكار و نظرات خود بصورتي آزاد و به ساده ترين حالت ممكن ميباشد.

مهم‌ترين ويژگي «وبلاگ» آزادي ميباشد بطوريكه نويسنده مي‌تواند با سرعت، ايده‌ها، افكار و تجربيات خود را بدون در نظر گرفتن محدوديت‌هاي موجود و صرفا در مرزهايي كه خود تعيين مي‌كند، به معني واقعي «منتشر» كند و در معرض ديد علاقه‌مندان قراردهد - آن هم در قلمروي به وسعت جهان - و چنين احساسي قطعا براي همه، به‌ويژه جوانان مستعد ما، شعف‌انگيز است.

گسترش «وبلاگ»، مصداق واقعي اين نظريه است كه در دنياي جديد، محدوديت‌هاي متعارف، رنگ مي‌بازند و آنچه بيشتر رخ مي‌نمايد، «فرديت» انسان‌هاست كه در بيشتر جوامع كنوني، در چنبره قواعد و مرزهاي محدود كننده، اسير شده است. «وبلاگ»، نوشته‌هايي است كه يك فرد، بر روي اينترنت و به‌طور منظم، به رشته تحرير درآورده و در آن، معمولا حاصل جست‌وجو و گشت‌وگذار خود در اينترنت را نيز ثبت مي‌كند.

اين نوشته‌ها لزوما شكل رسمي و كليشه‌اي ندارند و به فراخور شخصيت نويسنده و همچنين اقتضاي زمان نوشتن، كاملا متنوع و گوناگونند و همين تنوع از ويژگي‌هاي درخشان اين نوع سايت‌هاي شخصي است. ايجاد و داشتن يك «وبلاگ»، نياز به هيچ پيش‌زمينه و تخصص ويژه‌اي ندارد و تنها با اتصال به اينترنت، مي‌توان از سرويس دهندگاني مانند«سایت آریا» استفاده كرده و يك «وبلاگ» شخصي ايجاد كرد.

ساخت وبلاگ رایگان

انجام پروژه هاي سئو سايت با تضمين قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

انجام پروژه هاي سئو سايت با تضمين قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

سئو روشي فوق العاده مهم براي ارتقاي سايت و فروشگاه هاي اينترنتي است. اما انجام سئو سايت زماني ارزشمند است كه با نتايج مثبت همراه باشد و قرار گرفتن يك سايت در صفحه اول گوگل را تضمين كند. يعني زماني كه شما قصد داريد بهينه سازي سايت خود را به يك شركت يا فرد بسپاريد ، بايد مطمئن شويد كه در ازاي هزينه هايي كه انجام مي دهيد ، موفقيت پروژه مورد نظر تضمين خواهد بود. زيرا باتوجه به افزايش سايت ها و فروشگاه هاي اينترنتي در هر حوزه اي جذب كاربران و مشتريان در فضاي مجازي دشوارتر از گذشته شده و فقط افراد متخصص و باتجربه مي توانند وب سايت شما را به رتبه هاي بالاي گوگل برسانند ، به همين دليل حتما قبل از انتخاب شركت موردنظر به نمونه پروژه هاي انجام شده ، سابقه فعاليت ، تخصص و تعهد پرسنل و از همه مهمتر ضمانتي كه براي كسب نتيجه به شما مي دهند ، دقت نماييد. جهت هرگونه مشاوره رايگان ، ارتباط با متخصصين سئو ، پرسش و پاسخ درباره سئو ، مطالعه مقالات فارسي ، مشاهده ويدئوهاي آموزشي ، مي توانيد به وي سايت سئوبهينه به آدرس seobehine.ir مراجعه نماييد

سئو سايت چيست؟

در عصر حاضر از سئو به عنوان بهترين و موثرترين روش بازاريابي اينترنتي نام برده مي شود. Seo جمعي از تكنيك ها ، استراتژي ها ، روش ها و اقداماتي است كه با هدف بهينه سازي صفر تا صد يك سايت انجام مي شود را شامل مي شود. Search engine optimization  عبارتي كليدي براي موفقيت سايت شماست. در گذشته كه رقابت كمي ميان سايت ها بود با راه اندازي يك سايت مي توانستيد مشتريان زيادي كسب كنيد ، اما با آگاهي بسياري از صاحبين صنايع از اهميت فضاي مجازي و راه اندازي كسب و كار اينترنتي در درآمد و سود بيشتر ، شمار وب سايت ها نيز افزايش يافته و همين مسئله موجب ظهور مفهوم و ضرورت سئو شده است. تعداد كل وب سايت هاي اينترنتي در كل جهان نزديك به 2 ميليارد شده و در هر صنعت و كسب و كاري چندين رقيب براي شما وجود دارد كه هريك تلاش مي كنند سهم بيشتري از بازار بدست آورند. براي رقابت در اين شرايط ، سلاح شما سئو سايت است. شركت هاي زيادي براي انجام سئو وجود دارند ، اما همانطور كه گفتيم فقط شركتهايي كه قرار گرفتن در صفحه اول گوگل با سئو را تضمين مي كنند ، مي توانند به كسب و كار شما كمك كنند زيرا اگر بعد از صرف زمان و هزينه به صفحه اول و رتبه هاي بالاي گوگل نرسيد ، عملا نه تنها پول و وقت خود را تلف كرده ايد ، بلكه از رقباي خود نيز عقب افتاده ايد.

مراحل انجام سئو چيست؟

سئو سه مرحله اصلي دارد. در مرحله اول به بهينه سازي ساختار يك سايت مي پردازيم ، مرحله دوم مربوط به بهينه سازي داخلي سايت است و در نهايت به سئو خارجي مي پردازيم. در ادامه اين سه مرحله را خيلي دقيق براي شما توضيح مي دهيم.

البته سه مرحله اي كه بيان مي كنيم ، هر كدام چندين زيرشاخه دارند و در مجموع براي اينكه نظر گوگل نسبت به يك سايت مثبت باشد و آن را در نتايج صفحه اول قرار دهد ، بايد 250 فاكتور را مورد بررسي و بهينه سازي قرار داد. اين مقاله از مجموعه آموزش هاي شركت سئوبهينه به آدرس seobehine.ir انتخاب شده و شما مي توانيد جهت مطالعه رايگان ساير مقالات و مشاهده ويدئوهاي آموزش سئو و آگاهي از جديدترين مقاله ها و اخبار سئو به وب سايت سئوبهينه مراجعه نماييد. يادگيري سئو نقش بسيار مهمي در رونق كسب و كار شما دارد و با آموزش سئو بسياري از هزينه هاي تبليغاتي شما حذف خواهد شد و علاوه بر صرفه جويي در هزينه ها ، با مديريت صحيح وب سايت مي توانيد سود مالي و درآمد خود را افزايش دهيد. براي اينكه قرار گرفتن سايت در صفحه اول گوگل تضمين شود ، بايد مراحل زير را به ترتيب انجام دهيد.

سئو تكنيكال

در مرحله تكنيكال به بهينه سازي و سئو فني سايت مي پردازيم. فشرده سازي كد قالب سايت ، تنظيمات دسترسي موتورهاي جستجو به سايت ، سازگاري با موبايل ،تعريف متاتگ ها و بسياري موارد ديگر كه مربوط به ساختار سايت مي شود در اين مرحله سئو مي شوند.

سئو تكينكال حتما بايد توسط افرادي متخصص كه سابقه فعاليت طولاني مدت در زمينه طراحي وب و بهينه سازي سايت دارند ، انجام شود. اين مرحله پايه تمام مراحل و اقدامات بعدي است و اگر به درستي انجام نشود و يا با اشتباه همراه باشد ، مي تواند در آينده تاثيرات منفي فراواني داشته باشد و تلاش هاي بعدي سئو را تحت تاثير قرار دهد.

سئو تكنيكال در بازه هاي زماني طولاني اجرا مي شود ، مثلا فرض كنيد الان سايت خود را از نظر فني بهينه كرده ايد ، طبيعتا اگر تمامي موارد را به درستي اجرا كرده باشيد ، تا مدت زمان طولاني نيازي به تغيير نخواهد بود. اما اين به معناي ترك و فراموش كردن آناليز سئو تكنيكال نيست ، بلكه بايد مرتبا وضعيت سايت خود را چك و بررسي كنيد.

معمولا بسياري سئو تكنيكال و داخل صفحه را يكي مي دانند در حاليكه اين برداشت كاملا اشتباه است ، اگرچه برخي اقدامات در هر دو مرحله مشترك است ، اما دو مفهوم متفاوت هستند و هريك شامل تكنيك ها و اقدامات خاصي مي شوند. سئو فني را توضيح داديم ، اكنون به سراغ on-page seo يا بهينه سازي داخلي سايت مي رويم.

سئو داخل صفحه

سئو داخل صفحه مرحله دوم در بهينه سازي سايت است ، زمانيكه ساختار مناسب و اصولي براي سايت ايجاد شد ، وقت توليد محتوا ، لينك سازي داخلي ، حذف محتواي تكراري ، بهينه سازي تصاوير ، درج عناوين و متاتگ توضيحات و هدينگ ها مي باشد. به جرات مي توان گفت كه سئو داخل صفحه و تكنيكال روي هم رفته 80 درصد سئو را تشكيل مي دهند و با اجراي همين دو مرحله نيز بسياري از رقباي خود را پشت سر مي گذاريد. در سئو داخلي ، تاكيد بر توليد محتواي كاربرپسند ، ايجاد لينك ها با اتكرتكست مناسب ميان صفحات داخلي و يا لينك هاي ارزشمند به وب سايت هاي معتبر ، درج متاتگ عنوان و توضيحات مناسب و استفاده از تصاوير ، ويدئو و صوت با حجم كم و البته جذاب براي مخاطبان است. سئو داخلي هر هفته ، هر روز و هر ساعت بايد انجام شود. اضافه كردن صفحه جديد نياز به سئو داخلي دارد ، آناليز سئو را فراموش نكنيد و مرتبا گزارش هاي كنسول جستجوي گوگل و گوگل آناليتيكس را بررسي و تحليل كنيد. در دوره هاي آموزش سئو ، به اين بخش توجه زيادي مي شود و معمولا چون به كمك توليد محتواي ارزشمند مي توان يك سايت را تا چندين پله در نتايج گوگل ارتقا داد ، بسياري از مالكين سايت ها براي رسيدن به صفحه اول گوگل از آموزش سئو داخلي استقبال زيادي مي كنند. زيرا اين مرحله نياز آنچناني به دانش تخصصي طراحي وب يا برنامه نويسي سايت ندارد.

فاكتورهاي سئو سايت

سئو خارجي

در آخرين مرحله و پس از اينكه درون سايت خود را به بهترين نحو بهينه سازي كرديد ، بايد ارتباط بهتر و بيشتري ميان سايت خود با ساير وب سايت ها ، شبكه هاي اجتماعي و موتورهاي جستجو ايجاد نماييد. سئو خارجي بيشتر روي دريافت بك لينك و لينكسازي متمركز است. البته به ميزان بازديدي كه مي توانيد از طريق روش هاي غيرمتقلبانه براي سايت خود كسب كنيد نيز وابسته است. چه ميزان در شبكه هاي اجتماعي فعال هستيد؟ چه تعدادي بك لينك دريافت كرده ايد؟ آيا بك لينك هاي اسپم را حذف كرده ايد؟ اعتبار و قدرت دامنه هايي كه به سايت شما لينك داده اند چقدر است؟ همه اين سولات در محدوده سئو خارج صفحه پاسخ داده مي شوند. در آموزش سئو و ساخت بك لينك بر بالا بودن اعتبار دامنه ، ارتباط مفهومي و موضوعي ، طبيعي بودن بك لينك ها تاكيد زيادي مي شود.

کانال وبمسترها