سایت آریا
صفحه اصلی ورود اعضاء وبلاگ گروهی ثبت وبلاگ آموزش ساخت وبلاگ آموزش کار با سایت آریا آموزش های وبلاگ نویسی تبلیغات گزارش تخلف تماس با ما

سیستم وبلاگدهی آریا sitearia

وبلاگ چیست ، وبلاگ محيطي است مجازي براي انتشار ايده ها,افكار و ديدگاههاي شخصي افراد ، به عبارتي ديگر وبلاگ ، شخصي ترين محيط مجازي جهت بازتاب افكار فردي ميباشد كه با توجه به تنوع افكار و ديد گاهها از تنوع بسيار بالا و منحصر به فردي برخوردار است.

در حال حاضر وبلاگ ها به نمايشگاه آزادي افكار و باورهاي قشر هاي مختلف هر جامعه تبديل شده اند كه افراد مختلف (حرفه اي, مبتدي) صاحب غرفه هاي آن ميباشند.

بزرگترين مزيت وبلاگ ها يا بهتر است بگوييم رمز جذابيت و سپس موفقيت وبلاگ حاصل سادگي آن ميباشد بصورتي كه نيازي نيست نويسنده يك وبلاگ , فردي حرفه اي در زمينه طراحي وب سايت يا نويسندگي باشد, يك وبلاگ نويس ممكن است بدون هيچ گونه تخصص يا سابقه اي در اين زمينه ها به جذب هزاران و شايد ميليونها نفر دست يابد!

سادگي استفاده از ابزار وبلاگ نويسي وهمچنين رايگان بودن آن مهمترين عوامل محبوبيت و رشد سريع وبلاگ در بين كاربران بوده است. البته عوامل ديگري چون رهايي از قيد و بندهاي دستوري و نگارشي, تبادل مستقيم افكار وايده ها و مشاهده عكس العمل كاربران, نسبت به مطلب انتشار يافته(در بخش نظرات) در محبوبي ورشد سريع وبلاگ ها تاثير بسزايي داشته اند. يكي از خواص ذاتي وبلاگ نويسي رهايي از قيد و بندهاي مرسوم و دست و پاگير نگارشي و.. ميباشد كه به نويسنده آن امكان حضور در دنياي پهناور مجازي در كنار ساير نويسنده گان حرفه اي و بيان افكار و نظرات خود بصورتي آزاد و به ساده ترين حالت ممكن ميباشد.

مهم‌ترين ويژگي «وبلاگ» آزادي ميباشد بطوريكه نويسنده مي‌تواند با سرعت، ايده‌ها، افكار و تجربيات خود را بدون در نظر گرفتن محدوديت‌هاي موجود و صرفا در مرزهايي كه خود تعيين مي‌كند، به معني واقعي «منتشر» كند و در معرض ديد علاقه‌مندان قراردهد - آن هم در قلمروي به وسعت جهان - و چنين احساسي قطعا براي همه، به‌ويژه جوانان مستعد ما، شعف‌انگيز است.

گسترش «وبلاگ»، مصداق واقعي اين نظريه است كه در دنياي جديد، محدوديت‌هاي متعارف، رنگ مي‌بازند و آنچه بيشتر رخ مي‌نمايد، «فرديت» انسان‌هاست كه در بيشتر جوامع كنوني، در چنبره قواعد و مرزهاي محدود كننده، اسير شده است. «وبلاگ»، نوشته‌هايي است كه يك فرد، بر روي اينترنت و به‌طور منظم، به رشته تحرير درآورده و در آن، معمولا حاصل جست‌وجو و گشت‌وگذار خود در اينترنت را نيز ثبت مي‌كند.

اين نوشته‌ها لزوما شكل رسمي و كليشه‌اي ندارند و به فراخور شخصيت نويسنده و همچنين اقتضاي زمان نوشتن، كاملا متنوع و گوناگونند و همين تنوع از ويژگي‌هاي درخشان اين نوع سايت‌هاي شخصي است. ايجاد و داشتن يك «وبلاگ»، نياز به هيچ پيش‌زمينه و تخصص ويژه‌اي ندارد و تنها با اتصال به اينترنت، مي‌توان از سرويس دهندگاني مانند«سایت آریا» استفاده كرده و يك «وبلاگ» شخصي ايجاد كرد.

ساخت وبلاگ رایگان

جذب مشتري در پيج كاري اينستاگرام

جذب مشتري در اينستا و ميزان فروش پيج هاي كاري سال گذشته در حال رشد بوده است و پيش بيني ميشود در سال 2025 به بيش از 7 ميليارد دلار برسد.

طبيعتا پيج هاي كاري مطرح، دائماً به دنبال راه هاي جديدي هستند تا جذب مشتري كنند.

بسياري از نشانه ها حاكي از افزايش فروش و رونق تجارت الكترونيك است. جاي تعجب نيست كه تمامي برندهاي معروف دنيا از سال جديد شروع به فروش آنلاين كنند.

اين مقاله به اين موضوع مي پردازد كه چرا اينستاگرام يك پلتفرم عالي براي شركت هاي تجارت الكترونيك است و نكات مهمي را براي ايجاد فروش درون برنامه اي ارائه مي دهد.

آيا اينستاگرام براي جذب مشتري خوبه ؟

در سال 2019، اينستاگرام يك آزمايش بتا از ويژگي پرداخت درون برنامه اي را راه اندازي كرد. از آنجايي كه اكنون براي همه شركت ها در دسترس است، براي شركت هاي تجارت الكترونيك ساده تر است كه محصولات خود را در اينستاگرام بفروشند.

علاوه بر اين، پرداخت درون برنامه اي به كاربران امكان خريد بدون دردسر را مي دهد. فيد بي نهايت اينستاگرام همچنين به اين معني است كه كاربران مي توانند از طريق انواع محتواي مرتبط با محصولات و تبليغات خود مرور كنند. علاوه بر اين، Statista پيش‌بيني مي‌كند تا سال 2023 حدود 1.2 ميليارد نفر از اينستاگرام استفاده كنند كه تعداد زيادي از مشتريان بالقوه است.

چگونه مي توانيد در دنياي اينستاگرام در نقش يك تجارت الكترونيك موفق شويد؟ در اينجا چند نكته وجود دارد كه مي توانيد براي موفقيت در IG انجام دهيد.

شروع جذب مشتري اينستاگرام

بزرگ كردن و موفقيت آن در اينستاگرام به كار بيشتري نياز دارد تا صرفاً ارسال عكس هاي زيبا. در اينجا چند استراتژي براي كمك به موفقيت شما با استفاده از برنامه رسانه هاي اجتماعي آورده شده است:

1. براي جذب مشتري محتواي با كيفيت بالا ايجاد كنيد

دفعات ارسال محتوا و زمان آن براي هر برند متفاوت است (بستگي به بينندگان و منابع هدف شما دارد). با اين حال، شما بايد به طور مداوم محتواي با كيفيت بالا را در IG به اشتراك بگذاريد كه منحصر به فرد و جذاب باشد.

ماه آوريل 2022 زماني بود كه تغيير الگوريتم اينستاگرام براي قرار دادن اولويت بالاتر بر روي محتواي اصلي (نه محتواي كپي شده از پلتفرم ها يا حساب هاي ديگر) فاش شد. ارسال محتواي متمايز مشتريان را جذب مي كند و با شناخت بالاتري شناخته مي شود.

2. براي افزايش مشتري از تصاوير استاندارد استفاده كنيد

اگر تنها چيزي كه با تصاوير شما تغيير مي كند، آيتمي است كه به نمايش گذاشته مي شود (به عنوان مثال، اگر براي هر پست از تصوير صفحه محصول خود در وب سايت خود استفاده مي كنيد)، ممكن است حساب اينستاگرام شما بيش از حد نرم به نظر برسد.

هنگام عكس گرفتن خلاق باشيد. به اين فكر كنيد كه نشان دهيد مشتريان شما چگونه از محصول استفاده مي كنند (در آينده در اين مورد بيشتر توضيح دهيد) يا روي جنبه هاي خاصي تمركز كنيد. همچنين، ارسال تصاويري كه به طور مماس با محصول مرتبط هستند (مثلاً نشان دادن تصاوير غذا در مورد يك فروشگاه لوازم تأسيسات) مي تواند به جالب تر شدن چيزها كمك كند.

3. به هشتگ ها فكر كنيد تا پيج كاري رونق بگيره

تحقيقات نشان مي دهد كه پست هاي اينستاگرام داراي هشتگ 12.6 درصد بيشتر از پست هايي كه هشتگ ندارند، جذب مي شوند. اگر از هشتگ براي پست‌هاي خود با نام تجاري استفاده مي‌كنيد، مي‌توانيد به هزاران يا حتي ميليون‌ها كاربر دسترسي پيدا كنيد كه از هشتگ استفاده مي‌كنند اما اكانت اينستاگرام كسب‌وكار را دنبال نمي‌كنند. اين يك فرصت فوق العاده است كه نبايد از دست بدهيد!

درباره يافتن مناسب ترين هشتگ ها براي كسب و كار خود و ايجاد استراتژي ها بيشتر بدانيد.

4. مطمئن شويد كه پيج كاري اصولي هست

اگرچه اينستاگرام و گوگل پلتفرم‌هاي كاملاً متمايز هستند، اما اينستاگرام و گوگل يك هدف مشترك دارند: ارائه محتواي با كيفيت بالا به كاربران كه از آن لذت ببرند.

يكي از روش‌هايي كه اينستاگرام اين كار را انجام مي‌دهد اين است كه نتايج جستجويي را ارائه مي‌كند كه جستجوي برند نيستند، مانند «نكات عكاسي» يا «نقل‌قول‌هاي الهام‌بخش».

اين امكان وجود دارد كه با بهينه سازي بيو اينستاگرام خود براي اين عبارات، شانس خود را براي ظاهر شدن در نتايج جستجوها افزايش دهيد. بيوگرافي و نام شما در حساب شما همان چيزي است كه الگوريتم هنگام ارائه حساب هاي پيشنهادي به كاربران استفاده مي كند. بنابراين، كلمات كليدي مورد نظر مخاطبان خود را اضافه كنيد.

کانال وبمسترها